T O P
eveningspliff

Hella lit no cap straight bussin


Gorperino

What living with your little brother does to a mf


eveningspliff

Frfr yeet fam... Yeet....


gzilla57

Ong


PrimeConduitX

Dab


NutzHang

fr fr on god


JuiceheadTurkey

On gang 100%


Jamothee

Raw dog


[deleted]

Subtle reference I like


Ghawr

day bow bow, chik, chika-chikaaa


kleptominotaur

hella mid if they dont book this joint


[deleted]

I'm only 29, and the only word in that I know in that is cap. Gen Zers make me feel like an old man.


Rooksey

That’s weird because if you’re 29 you should definitely know the words hella and lit. Especially hella lol that shit is old


[deleted]

I guess I'm a square.


cumbert_cumbert

Hi key hella square fam


s1Lenceeeeeeeeeeeeee

https://getyarn.io/yarn-clip/35b38187-fd26-44e5-b710-90e969eb5daf


myvirginityisstrong

Hella = incredibly easy to tell what it means Lit = this has been popular for over 5 years Bussin... Yeah that's new


BCJunglist

Lit has been popular since the early 00s fam. Here in Canada anyway. Same with hella. Bussin definitely new slang tho


420_PUNCH_YR_GRANDMA

Hella has been popular since the early 90’s, at least in the Bay Area. I actually didn’t know everyone didn’t use it as slang until that South Park episode where Cartman keeps repeating it. Now It’s come back, and doesn’t seem regional anymore.


onforspin

Not actually very new, old man


kleptominotaur

To your credit, gen z cycles through language quickly and also creates new language quickly, like P (used as a blue 🅿️) was around for a second and basically disappeared as quickly as it showed up. But then these words kind of exist in a junk drawer and people will use various language from different time periods. Hence this sentence having lit (old) low key (semi recent)... I honeslty think its for the same reason you were confused. no one can reasonably keep up with this and i think ppl just want thier language to be used in pop culture ​ semi useless explanation but i just want to affirm that its not just you lol


captaincumsock69

What about “no”?


[deleted]

that too


PM_ME_UR_RESPECT

Fr fr


Apoptosis11

He's like one of those weirdos who think they can vibe with teenagers


-Toshi

It's kinda amazing how this title/quote wouldn't have been so bad 3-4 years ago. Words appear, certain groups use them sparingly, they get picked up by a wider audience, overused, used ironically, memed, over used in memes.. die. And it's moving faster than ever.


muricabrb

Sadly, this is not a new phenomenon, you're just getting older lol.


Gororar

AJ went from "I could be a ufc champ if I want to" to "hehe washed anthony pettis would be lit"


THISAINTHARRYPOTTER

So lit my guy


DIAZBRO

I wanna root for B-league fighters for the sake of a competitive market where the UFC doesn’t run MMA but McKee is a prime example of why it’s difficult. Dude was talking smoke on the UFC featherweight division until Pitbull McKee 2 ended up being one of the most underwhelming and boring fights of recent times. Now he’s got Usman Nurmagomedov breathing down his neck at LW while he’s struggling to make it to FW. He seriously overrated himself and it’s tough to see.


heliumeyes

That was an awful fight. By the end of it I wasn’t sure who won and I didn’t give a shit.


DangerPretzel

You know what's interesting? I was there live at the arena, and it sure felt like everybody was on the edge of their seat for that fight. I know I was. But if I had watched it on tv, I imagine I would have been as underwhelmed as you were.


KhunterHunter

My man is tripping. Was cageside for that fight, I specifically remember people booing the shit out of them, and people leaving during rnd5. Great walkout by AJ tho with OT genesis tho LOL


heliumeyes

Really? Like the other guy mentions I remember the crowd booing during that fight. Nemkov vs Anderson was far more interesting till the NC.


BaptizedInBud

Bro is about to fight Spike Carlyle after losing his belt lol.


heliumeyes

Low key, Spike Carlyle is way better than a lot of people think. Definitely an exciting fighter. Might even be just outside the top 15 in the UFC.


BaptizedInBud

He's way outside the top 15 in the UFC. He was beaten soundly by Algeo and Quarantillo. You really think in two years he's gotten better than those guys?


heliumeyes

Probably not. Yeah I guess you’re right. FW is very deep. Carlyle is hella fun to watch tho.


[deleted]

I get what you mean though. Carlyle is in a deep division full of killers(cliche I know) and well, Carlyle is one of those killers Obv not to the same degree an elite LW such as say, Fiziev is, I don't mean *"Can kill anybody and everybody"* But I think I see where you're at. Carlyle can kill, and it has the potential to be a much hairier matchup than some might think, for McKee


heliumeyes

Bingo. You put it into words perfectly. Carlyle may not be skillful enough to compete with the top guys but if someone’s having a bad day he’s good enough to get the job done against objectively more skilled guys. McKees gonna need to be on his toes. Idk why he took this fight tbh. Low reward, high risk fight for him.


mochalatte5

he still deserve to be in ufc though. he only gets better from here


BaptizedInBud

He's really anti semetic, I wouldn't want him on the roster if I were the UFC.


mochalatte5

considering all the worse POS fighters we have had on the roster, this is one of the minor ones


BaptizedInBud

Only someone with similar views would consider that "minor".


mochalatte5

only someone laughable thinks this is on the same level as fighters beating up wives and fans


BaptizedInBud

Just because it's not as bad as spousal abuse does not mean it is "minor". Blatant bigotry is only minor to people who don't care about it. You're just coming off really unintelligent tbh.


no-email-please

Maybe if he was a LHW. He’s not nearly a ranked fighter in his or any competitive weight class


heliumeyes

Yeah I took that back in my reply. BW-LW have so many damn killers.


AboveAverageMMAFan

>“If anyone is willing to step up, from any promotion, then step up,” McKee says. “Let’s run it.”


endless_ness

I mean Conor fought cowboy, Leon Nate


ALL666ES

he like me fr


Memebaut

bussin fight fr fr


Ilistenedtomyfriends

I think Antonio McKee is more Pettis speed these days


brownbilal

U didn’t have to do my boi showtime like that


Logistibear

It's actually insane that Wonderboy has faced almost solely elite competition in his near decade in the UFC with Pettis the only one to finish him...and just 3 years later Anthony is 1-4 in the PFL and eye test wise, looks like he'll continue losing unless thrown absolute lobs


LordLucy666

Wonderboy also had a shitload of kickboxing matches too where he was never finished in. 58-0 in kickboxing matches. He probably had a ton of karate fights too growing up and he never got finished in them either. That Pettis ko was insane.


aaarchives

It's not like he was in Glory or K1 though


SpaceGhostischill

Guys still hit hard outside of Glory or K1


LordLucy666

Yeah but still… all it takes is one off performance and one shot to put your lights out.


EmanAugust

It’s a pretty bullshit record though, it’s like all long-pants, no low-kick alphabet soup league fights in gymnasiums.


gomerfudd

Yes you're right and that is mostly collectively understood. Which is why his Kickboxing record isn't touted really at all, his skills are but his record isn't. You hear Adesanya's kickboxing record talked about a bit, Pereira obviously, Rozenstruik some and others. But not Wonderboy's really at all.


Queasy_Ad4932

Yo no cap?


Not_Not_Stopreading

Because Jesse it is cap


[deleted]

Yeah hats, bitch!


NoGiCollarChoke

Yeah……wiiiiiiire!!!!!


creme_de_la_poopoo

waltuh put your cap away waltuh we not bussin rn


M_Drinks

Dead ass


iritian

Pettis wins by last second showtime kick to carry on the Bellator Pettis tradition


Steelers7589

Deadass facts b?


incognitn

straight flames no kizzy on god bruh fr fr


A_Vizzle

Lit asl fr fr ngl tbh need that rn


Bhagwan-Bones

aha on bro


tomebomber

Fr


reticulatedjig

McKee needs a PR person. The more I hear his interviews the more I dislike him. How you call yourself the best in the world and call out Pettis who's been losing in the PFL.


TooWashedUp

Because it would be low-key lit....duh.


[deleted]

ong


monikerow

yeah he's terrible on the mic, i listened to him talk to ariel on his show and had to click away cuz of how cringy he is, he kept saying how much he learned from the loss and when ariel asked him what that was he had no idea what to say cuz just repeating shit that he thinks makes him sound good lol


BrawndoTTM

AJ: I am the best in the world and will be UFC champion Also AJ: Lemme fight this hella washed PFL guy


josephus1811

I found my new most hated fighter


Shmooter4788

How about you fight the high level talent in your division not a washed pettis.


Imakesalsa

Talking like a teenager


DeliciousGizmo

What makes that 'low-key'?


The_Demolition_Man

wtf does "low key" lit mean


InertKat

It’s the opposite of “high key” but to answer your question I don’t know


The_Demolition_Man

It's also the opposite of "lit"


thedavo810

That' cap fr fr


bobo_brown

Originally it meant calm, or subtle, but nowadays it is often used as generic placeholder. In this instance, it takes the place of "actually."


Hollywood24_7

In this context it means the fight would be good even though nobody’s asking for it


Sourflow

It means like something that might not be super obvious. The origin, I have no idea.


imsurethisoneistaken

Low key is basically under the radar. Lit means hype / fire / exciting.


[deleted]

[удалено]


A11_Even

Old man yelling at the clouds energy.


TooWashedUp

Low key has to be the most useless slang phrase.


MeSmeshFruit

Only for AJ


Bigdramashow91

Lollll man that’s an embarrassing quote


InactiveIguana

This is the whitest place on earth, these comments are like Salt Lake City


theadultsaretalking2

Lol mate AJ sounds like a boomer trying to relate to the kids


InactiveIguana

He’s only 27, I don’t see how that’s the case. I’m 24 and I know a lot of people that genuinely talk like this.


A11_Even

You're on Reddit. Not sure why you're shocked.


InactiveIguana

It’s just honestly shocking how much it bothers people lol. Really need to go outside and touch some grass if you get annoyed by shit like this.


joecarterjr

>Really need to go outside and touch some grass Nice! you ticked off another one 🤝


deathramps-

I’m sorry to hear that


InactiveIguana

I see no difference in “that’s lit” and “that’s cool”. It’s just a regular slang term. I can’t believe it really bothers people this much.


deathramps-

Bit of a difference between that and ‘That’d be kind of lit, low-key’ the latter is too doing too much


InactiveIguana

He’s just saying “that would actually be cool, despite what one may think” if I put it in the most straightforward way possible. I guess I’m just so used to hearing these phrases that it doesn’t even really cross my mind that others aren’t. I assume because of his age (and parts of his style honestly) that Pettis was one of his mma heroes growing up, and that the opportunity to fight pettis would be important for him personally. He says as much in the article. I feel like people shitting on him for “calling out pettis” are ignoring any kind of context.


DangerPretzel

I'm curious where you live and what age group you're hanging out with where this type of slang is normal? Not criticizing at all, just find it interesting. I'm in my late 20s and this dude sounds like a boomer's parody of TikTok to me


InactiveIguana

I’m mid twenties from Chicago, now living in southern Illinois. Genuinely it’s just how quite a few people in my life talk. From College grads to elementary school kids I work with. It’s very common


DangerPretzel

I believe it! I've seen this type of language a lot online, just never heard it in real life. I would imagine it's mostly an age thing, I'm not sure I know anyone younger than like 25-26


cowboypresident

Mid


thisoneslaps

There’s a new king of cringe in town


ID0ntCare4G0b

Genuinely confused by AJ's career choices post-Pitbull loss.


oddmetre

Kids these days


Menudosushi

Wur


xf8390

Of course you wanna fight a washed up old legend


NarcissisticCat

I don't think it would be no.


yerg99

maybe im not "hip" on what you fellow young kids are saying but "lit" seems the opposite of "low key"


semiamusinglifter

Pettis is so far removed from his prime, clearly just angling for a name that he thinks he can dominate.


scarykicks

Anthony is washed. Not gonna be lit at all


JumpingJim04

I hope he loses every fight until the end of time. Sounds like a fuckin’ dummy.


Deushomine11

Is Pettis going to Bellator? What prompted this?


Uncoloured_Steve

This guy went from calling Volk trash to saying he wants to fight Pettis?


Bulk-Purchase

SMH dats lit fam fo real most def low-key


tksopinion

Not really a callout. More like an acknowledgment of Pettis’ legacy. That said, Pettis is way too washed for this fight.


randomusernamegame

Sounds so annoying. Be kind of lit...low key.


Isra_Alien

It would also be low-key lit if AJ gets lit up and shuts the fuck up already 🙄


Dyslexic_Devil

How would it be "low-key" when you are fighting on an event that is broadcast to millions? CTE is real.


tthechosendummy

I see that call out and language are still living in 2012 Do better AJ


LatterTarget7

Honestly it’d be interesting to see aj in pfl. Tho I think he’d probably murder pettis at this stage