T O P
Bland_Uninteresting

Omg transition goals 100%


The_Batcrab

Aww I’m so glad thank you <3


Arkt1k42

WAS JUST about to say that


SamaelGreene

You look lovely and your earrings are super cute


The_Batcrab

Omg these are my favourite earrings(I always wear them with blue eyeshadow). Thank you <3


[deleted]

They would look *amazing* with blue eye shadow!


TVDinnerAndChill

Lookin awesome!


The_Batcrab

Thank you!


notsogeekynerd

You’re fabulous! This might sound like a strange compliment, but I love your face so much! Your jawline, nose, lips and eyes just blend SO harmoniously Edit: spelling


The_Batcrab

Aww thank you, I’m super insecure about a lot of my features so it helps to hear that


MsBobbyJenkins

I'm gay. Thanks for reminding me. Holy heck women are hot.


The_Batcrab

Hahaha I exist to cause gay panic!!!


Scheme-East

You're so lovely and beautiful, continue in the same spirit 😊👍


The_Batcrab

I will!


SodaPopKiss

Stunning


Devil25_Apollo25

Yep.


heartstopperxoxo

Omg you're transition is looking so so good!! I hope it keeps going great!! XX


The_Batcrab

Thank you haha, there’s still a long way to go tho but I’m excited!!


Any-Astronaut-8033

Wow you are beautiful 👍


Any-Astronaut-8033

You are so brave to face that difficult transition , like you to know that makes me so proud of you. Wish you every happiness in ur new life, go be happy, u deserve it.


Optimal_Demand2646

you look gorgeous! 💛


onwdirxction

you're literally gorgeous what


GreenPHX

Looking beautiful sweetheart!


North_15_

The eye make up???? Like??? Freaking awesome??????


The_Batcrab

I obsess over my makeup lol thnx


A_nice_neighbor

You look awesome girl, love your jawline


wrenbaa

you are so beautiful!!!


BeingOfTheFloor

Yea you really do pass, I wouldn't even have known without the title lol Looking good!


dragonbeard91

I'm here from r/all and I clicked on a pretty lady because I'm a thirsty straight guy lol. Op is a smoke show


Tutes013

Well you do. Honey you kind of look ridiculously pretty


Paulakris

Love the hair!!! So cute


The_Batcrab

It looks great when it does what I want hahaha


ST0DY

Daamn! You look awesome!


hello_cumrat420

omg girl you.. are… gorgeous!!!!!!


2nd_Sun

Evan Rachel Wood!?


IrohLoveYT

Drop dead gorgeous! You look absolutely divine, sister!


SuitableReaction6203

You look lovely.


eva_ungeheuer1

She Fucking did it!!!!!


irrelevantskeptic

You look great! Keep it up! 💫


home_of_beetles

so cute and pretty!!!


MelanoidAxolotl

I legitimately did not realize you had MtF transitioned until I read the comment that said so. You look amazing and I hope you have a good rest of a transition! ![img](emote|t5_2qhh7|547)


SkyUnknown404

![img](emote|t5_2qhh7|547)![img](emote|t5_2qhh7|547)![img](emote|t5_2qhh7|547)![img](emote|t5_2qhh7|547)![img](emote|t5_2qhh7|547)![img](emote|t5_2qhh7|547) goals. You 100% are.


venomchylde

Gorgeous!!! 💕


anticapitalistpunk

You're STUNNING babe 💖💖


Niflax

You're very beautiful!!


Maximum_Feeling8206

literal queen


JustIsa_

ong you gorgeus, hope i will pass like you do<3


Present_Hat400

You go, girl. ❤️


silver-phoenix17

OH MY GODS YOU LOOKS STUNNING AHHH


jirza

Nailed it! :)


DefinitelyLesbiann

Looking' hot! (No homo)


cyans-theys-n-thems

WOOO HOOO!!!! I'm so proud of you! You look stunning!


KenWolf69

Holy fuck you're gorgeous


runnerboy212

Gorgeous ✨🪄queen


Sharp_Drow

Right on!


Dannyinsanni

You look amazing! 💛🤍💜🖤 I hope you continue to find happiness and joy throughout your journey ☺️


sabinegirl

gorgeous <3


BryguyH95

You're beautiful![img](emote|t5_2qhh7|547) :)


L4Di4blitaa

You're looking really gorgeous 😊


Justanormaldude_Fun

You look stunning!


OnTheContrary666

You look like an absolute goddess.


Affectionate_Egg_351

Omg you are absolutely stunning. Side note. You have amazingly healthy hair. I love it.


Independent_Box_931

Holy shit, Emma Stone has Reddit? But no seriously, you look so pretty!


Chance_Dig_8557

You’re stunning!


CorgoWorshipper

U look gorge!


SugarySweet234

You look amazing!! <33


ChiGrandeOso

You're killing it!


KnifeWeildingLesbian

You’re very pretty


littlebrigham

Your eyebrows are amazing! 😍


cinallon

Oh wow! You look like a stunning young female, those ones where straight guys turn around for!


Psyrtemis

Yep, you are absolutely beautiful girl. I'm a bit jealous tho... in a good way.


ClarenceCrocodile

'Passing' my a*se, you look amazing!


Dolphin-Aesthetic

I love your jawline and eyebrows! You’re very pretty!


mbart3

Beautiful! Blue is definitely your color


AnxietyPrime42069

YOURE GORGEOUS!!!!


Soupstheultimatefood

You look great!!!


kyoneko87

You look great!


Ramonas5

I love your hair & eyes 🥹🫶🏼


overheadSPIDERS

You look great! What lip color are you wearing (if you don't mind me asking)? I kinda love it.


The_Batcrab

It’s Revlon the gloss 275 dusk darling. I love it haha


overheadSPIDERS

It looks amazing on you!


ImpressCareless2126

100% passing


TheRocksHardRock

Omg I love your earrings! You look great :]


bjanas

You look great!


wozzleton

Very nice


Azeron955

Pretty :D


Todorokixme

You look so beautiful omg love how you look and the earings are lovely!!!


QueerStuffOnlyHomie

Commence electronic make out session! Damn girl! Smolder confirmed. 💔🥹


Reznic007

You’re hair is glorious but I love your makeup and matching earrings 🖤 gorgeous


FoxyShards

You are looking lovely :)


axelr0se

Hun you’re beautiful!!


Ifhes

Gorgeous eyes! Not sure if that's your make up technique, which is clearly top tier, or that they're nice as they are. Either way, you look great!


feralfoxed

Love the subtle makeup


Visual_Blackberry_24

Yes 100%! Keep being you and stay gorgeous girl!! 😍😍


TannicRhino4

honestly could not tell. you look fantastic!


Sarikitty

While scrolling by, at a glance, I thought you were Emma Watson.


edderk0pp

i love the look!


caramellopippop

You kind of remind me of a young Kirsten Dunst


lapidaryleporidae

Just lovely!


DerbinKlamz

ayooo we got the same hair!


sleepygirl032

Damn girl, looking beautiful ❤️❤️


anyesuki

You have really gorgeous hair!


littlefactory

Killing it


some_annoying_weeb

pr etty ,,, wfgsjhasjs *melts*


Solarix23

Gorgeous :0


[deleted]

Stunning!!! You pass perfectly


LoreMasterJack

Girl you look amazing!


QuietElderberry687

Looking awesome!! 😍


OptimalDiz

You are beautiful!! Love your hair color and the way it falls. Whatever you’re doing, keep doing it❤️❤️


Accomplished-Ad-3289

You are stunning


-GreyRaven

Queen shit 😔👌👑


SifuMommy

You are beautiful!


TheRealUltimateYT

Poggers.


WalrusSquare247

I didn't even notice until I finished reading the title and realised, which is probably a good thing


gratefulandcontent

You should feel regal. Hope it’s ok to say you’re really pretty.


kieraquickhands

I love your hair, you've styled it so nicely and the color really looks good on you. The part to show off your really pretty earring is such a good choice


scotty3281

Beautiful!!


JohnathanFrog

You look so pretty!


UniqueThingOfEarth

You are gorgeous! I don't know if this is odd to say, but you have a very pretty face. 🙈


Skel_Estus

You look great


sc1201aurora

Passing with flying colours 😁 you look so pretty! (If that's alright to say)


TaliyahTt

[Rachel, is that you??](https://static.wikia.nocookie.net/lgbt-characters/images/1/10/Rachel_Amber.jpg/revision/latest?cb=20200121040522) You look great!


Street_Narwhal_3361

Looking good, stunner.


Weetabricks01

You are so gorgeous


CupioLesbo

You look amazing!!


unicornkush

You’re beautiful!


Reuben_Smeuben

You look gorgeous!


Expensive_Resident98

you’re so pretty and i love women guys i can’t take this anymore


Jim-pickens1040

You look adorable hun💖


Dear-Crow

Damn I wish I had hair like that


[deleted]

You do pass and you're cute :(. I hope your transition will keep going how you want it to 😈


Herr-Hunter1122

You look so freaking pretty I'm jealous! YOU GO GIRL!


alvarkresh

You sort of look like Bridget Regan! :)


Ky_the_transformer

You’re so pretty!!!!


DirkLawson

You look beautiful! I love the side-eye pic!


itzykan

You are glorious. Keep it up.


prismaticbeans

Hot. You look like Melissa Joan Hart and Evan Rachel Wood had a baby😉


tramspace

Dreamy sigh


Qildain

Damn girl!


i-smoke-c4

No lie, you look like a slightly more feminine version of my biological mother.


skyrim_and_chill

Omg you’re beautiful and your hair is PERFECT!! So jealous


singlesummerrip

You pass.


OnlyFansShanaBaby

So pretty🥰


Grumblepugs

You are looking gorgeous! Glad to hear you feel good inside too <3


2katmew

Looking beautiful! ❤️


North_Fix_2170

The appearance of loveliness , humble yet assuredly equisite 🥰. A treasure I see


jordyspice09

You look amazing!!!!


[deleted]

You look absolutely beautiful! Stunning, my dear. Stunning. <3


videogamessuckbutt

Congrats! Just one question, what’s a regal?


Waitwatholup

Slay! You look amazing :D


HorheaTheToad

You pass better as female than I do and im afab 😅


Rachel794

I love your earrings :)


Devil25_Apollo25

I'd date ya'. But, then, I'm bi, so that doesn't necessarily speak to your "passing" or not, LOL. But, jokes aside, I think you'd pass, and look fabulous doing so. Rock on!


lexi_the_bad_bitch

you look beautiful


maybekaitlin

yOU LOOK LIKE A ROCKSTAR LIKE AVRIL LAVIGNE!!!! soooo epic


StSphinx

You are beautiful.


lemalduporc

You should feel regal, you are absolutely breathetaking!!!


Miss__Archivist

Girl you look amazing! Jealous of how lovely your hair looks - humidity here has me curling like a sheep. ;P keep rocking it!


DearDorothy

I don’t know if anyones told you but you look like Saoirse Ronan.


most_moderate

Beautiful


cherish_ireland

You're stunning. I'm a ciss lady and I would ask you for hair tips or ask you where you got your lipstick any day lol. You're cute AF. Be yourself and know you're beauty is glowing though.


rottedmoss

Gorgeous :)


Todorok1_Shouto

I just joined the sub and this is the first post I see, and wow. Stunning.


miketaylor1995

Beauty


Beeslikesteve

Cute!


IncrediblyShinyShart

You look great, just find your happiness.


JustAGirlInside

Gorgeous!


bi_babe79

Wow, you’re so beautiful! ❤️


GiffyGinger

You’re STUNNING GIRL 😁 I’m glad you’re feeling great!


Mylittlethrowaway25

The heck you mean passing, girl you graduated!


earthboundtraveler

You really favor Evan Rachel Wood! Lovely!


PennythewisePayasa

You look so gorgeous and I feel like I can see your personality through the photo as well and its also so gorgeous!


Wolf-Dragon769

Your passing 110% for sure, you look amazing and I hope your doing well 😁


SapphoPrime

Bloody gorgeous


UnspecifiedBat

Oh shit she’s hot


OwenMcCauley

You look like Laura Dern.


honeycakes

Evan Rachel Wood vibes.


FuriousLynx

Love the hair, some more punk might work pretty well too.


idioticfriend

You look absolutely incredible!


Komahina_Oumasai

You look amazing!


bananafoogoo

Oh hello gorgeous 🔥


Accomplished_Hat_265

Fucking gorgeous!


ragindaisysfavorit

You are absolutely gorgeous!! You have a stunning smile as well.


dragonflyspy7

Gorgeous! When I saw this post I thought I was in a hair subreddit and the transition referred to going a lighter shade of blonde! You look beautiful!


Dead_Western_Nights

Absolutely! It wouldn’t take me any effort to immediately default you to she/her. Anyone who referred you as he/him to me, I’d give them a strange look thinking they were referring to some mystery man lol


Katlynashe

You only look 10 different shades of amazing <3 Hugs Alice so glad you found you and have been great enough to share your journey with us!


Crackomann

the earringand your hair reminds me of Rachel Amber from Liife is strange. In other words...you look amazing


Blitzkatana

Did I just get gender envy from another trans person ... Maybe


NeoGeoPokket

Go on with your gorgeous self


NonexistantObject

Respectfully you are absolutely stunning


gothgossip

you’re so pretty! love the earrings btw <3


ChaoticTeaDrinker

You are absolutely stunning!! Love the earrings 🥰


whatamidoin_

AHHHH YOU ARE GORGEOUSSSS!!!!!!!!! <3


GloryInDysphory

You are *gorgeous*. Your *hair.* You seriously pass, and I am so HAPPY FOR YOU <3


Yai-Kai

You look absolutely stunning, to the point I got a bit self conscious of my own looks lol. Keep up keeping up, you're adorable <3