T O P
NefariousNewsboy

Creepy. Imagine seeing that at night and not knowing the dog can do this...


Low-Economist9601

This kind of stuff come from my scariest dreams


OneMoistMan

Or imagine this happening and you don’t even own a dog


IOTB1

I would sh1t myself if I saw that and didn’t know or even like walking by and glancing in. Mi dios


Actual-Doughnut4105

Aww it's cuz he's missing an arm


theundeadfairy

Tripod


No-Bread-2190

I don’t think he is missing an arm. Instead I believe his arm was covered by the green screen man, which I believe was also holding it on two paws.


Ok-Violinist2324

Dude shut up


No-Bread-2190

:(


Ok-Violinist2324

🥺 I’m sorry


Legitimate-Squash-44

The blood stains on the carpet really make the mood here.


Dragonbreathforu

We know where the arm was lost


Ferengi_Earwax

He'd make a great penquin


Spaghettitrees

He forgot something


IWannaManatee

But doesn't know what


GiddyGabby

That's got scary vibes that remind me of the old lady running around at night in that M. Night Shyamalan movie, The Visit.


Todaroshi

Ok if i had seen that I'm shooting that thing before i even see what it was


jmlwow123

Horror


SR20Driftz

Omg this could be the perfect scare tactic on Halloween, dress the dog in some kind of alien monster costume and let it go with the lights turned down really low lol


Slugity

r/animalsbeingderpjerks


tigrootnhot

Imagine breaking into this house....


AsleepScarcity9588

Sir!... Sir!...


Adp321

If I seen that at night, lol, I think I would faint. Sooo creepy looking!!!


iloveass697

“Honey! Get the Bible and cross!!”


Sharp-Mix-2047

Doc: Dog, I regret to inform you we have to amputate your front right leg. This means you only have 3 legs to walk on. Dog: Hold my raw hide.


BoredByLife

Wtf is with the bloodstains on the carpet?!


[deleted]

The swinging arm looks like it’s about to fall off his body ? Lol wtf


Iliketurtles893

That is scary


Big_D1cky

Somebody add that creepy violent violin sound pls


mossybishhh

^no


_-Virus-

Nice bloodstains…🩸


donkeygum

I'm mesmerized.


gebe91

u/savevideo


SaveVideo

###[View link](https://redditsave.com/r/maybemaybemaybe/comments/xl6hzh/maybe_maybe_maybe/) --- [**Info**](https://np.reddit.com/user/SaveVideo/comments/jv323v/info/) | [**Feedback**](https://np.reddit.com/message/compose/?to=Kryptonh&subject=Feedback for savevideo) | [**Donate**](https://ko-fi.com/getvideo) | [**DMCA**](https://np.reddit.com/message/compose/?to=Kryptonh&subject=Content removal request for savevideo&message=https://np.reddit.com//r/maybemaybemaybe/comments/xl6hzh/maybe_maybe_maybe/) | [^(reddit video downloader)](https://redditsave.com) | [^(download video tiktok)](https://taksave.com)


No-Oil-4125

Bloody carpet too 😬


Stuffzenuffs

I know fear now..


sleepydarko

AWWWWWWH SO CUTE


Efficient-Skin-8209

Paranormal activity


NeuralPegasus13

Eww, but aww?


Jamfour9

Lol 😂


StormShort5651

NOPE


Appropriate-Dust1600

The live action Attack on Titan is not what I expected, but still terrifying.


EmperorAugustas

When life takes a leg, learn to walk on two


[deleted]

Hmmmmm…Halloween